اپلیکیشن ها ( آموزش و ترفند )

دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت دائم و موقت

حذف دائم اکانت اینستاگرام

x با حذف دائمی اکانت اینستاگرام، دیگر امکان ورود مجدد به اکانت حذف شده اینستاگرام وجود ندارد.
x با حذف اکانت اینستاگرام تمامی اطلاعات اکانت شما مانند عکس، فیلم، دایرکت، فالوور و … حذف می شود.
x حذف اکانت اینستا فقط از طریق وب سایت رسمی این برنامه امکان پذیر است و از طریق خود برنامه نمی توانید این کار را انجام دهید.

توجه: در این راستا ابتدا باید بر روی دکمه زیر کلیک کنید تا به صفحه لینک حذف دائمی اکانت اینستاگرام هدایت شوید.

لینک حذف دائمی اکانت اینستاگرام

1 . در مرحله اول باید به صفحه حذف اکانت اینستاگرام که لینک آن در کادر بالا درج شده است بروید.
2 . در این صورت صفحه ای مشابه تصویر زیر نمایش داده می شود. در این مرحله از فرآیند حذف اکانت اینستاگرام خود باید فیلدهای زیر را پر کنید:

* Why are you deleting your account: دلیل خود را برای حذف اکانت اینستاگرام خود انتخاب کنید.
* To continue, please re-enter your password: پس از انتخاب دلیل حذف اکانت، رمز عبور حساب خود را در این قسمت وارد کنید.

3 . پس از پر کردن فیلدهای ذکر شده، باید بر روی دکمه delete my account کلیک کنید تا فرآیند حذف دائمی اکانت اینستاگرام آغاز شود. در این مرحله اینستاگرام برای تایید نهایی از شما سوال می پرسد. اگر از حذف اکانت اینستاگرام مطمئن هستید، باید بر روی دکمه OK کلیک کنید.
4 . پس از حذف اکانت دائمی اینستاگرام  پیام Your account has been removed. We’re sorry to see you go خواهید دید که اکانت اینستاگرام برای همیشه حذف شده است.

توجه: در نظر داشته باشید که تاریخ حذف دائمی اکانت اینستاگرام شما در زیر دکمه Delete my account نوشته شده است. تا رسیدن به این تاریخ، در صورت ورود مجدد به اکانت اینستاگرام، روند حذف اکانت اینستاگرام متوقف خواهد شد. لازم به ذکر است که در این بازه زمانی اطلاعات اکانت اینستاگرام شما مخفی خواهد شد. همچنین به خاطر داشته باشید که نام شما به عنوان کاربر اینستاگرام برای افرادی که مستقیماً با آنها چت کرده اید نیز نمایش داده می شود.

پس از حذف دائمی اکانت اینستاگرام و گذراندن تاریخ ذکر شده در مراحل، هر زمان که دوباره به اینستاگرام نیاز داشتید، باید یک اکانت جدید بسازید و وارد آن شوید. در این رابطه می توانید مقاله ساخت اکانت اینستاگرام را مطالعه کنید.

حذف موقت اکانت اینستاگرام

اگر تصمیم دارید اکانت اینستاگرام خود را غیرفعال کنید تا بتوانید در آینده هر زمان که خواستید دوباره از آن استفاده کنید، باید مراحل مربوط به حذف اکانت موقت اینستاگرام را طی کنید. در این صورت اکانت شما به طور کامل حذف نمی شود و فقط به طور موقت غیرفعال می شود. در این صورت اکانت اینستاگرام شما تا زمانی که دوباره وارد سیستم نشوید فعال نخواهد شد.

x پس از غیرفعال کردن موقت اکانت اینستاگرام، می توانید هر زمان که بخواهید صفحه خود را بازیابی کنید.
x با حذف اکانت اینستاگرام، اطلاعات شما مانند عکس، ویدئو، چت، فالوور و … بدون تغییر و دست نخورده باقی می ماند.

غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام از طریق اپلیکیشن اینستاگرام امکان پذیر نیست و برای حذف اکانت موقت اینستاگرام باید از طریق مرورگر به وبسایت اینستاگرام مراجعه کنید.

توجه: برای غیرفعال کردن اینستاگرام یا حذف موقت اکانت اینستاگرام خود، می توانید روی دکمه زیر کلیک کنید تا مستقیماً به لینک حذف اکانت موقت اینستاگرام خود هدایت شوید.

لینک حذف اکانت موقت اینستاگرام

1 . در اولین مرحله از فرآیند حذف موقت اکانت اینستاگرام، باید روی دکمه قرمز رنگ بالا کلیک کنید، سپس با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور تعیین شده با مرورگر، وارد اکانت اینستاگرام خود شوید. (همچنین می توانید روی آیکون profile در اکانت اینستاگرام خود و سپس دکمه Edit Profile کلیک کنید و روی گزینه Temporarily disable my account کلیک کنید تا اکانت موقت اینستاگرام حذف شود تا به صفحه غیرفعال سازی اینستاگرام هدایت شود.
2 . صفحه ای مشابه تصویر زیر نمایش داده می شود که در آن با 2 فیلد اصلی روبرو خواهید شد:
* Why are you disabling your account: در این قسمت دلیل غیرفعال شدن موقت اکانت اینستاگرام خود را مشخص کنید.
* To continue, please re-enter your password: در این قسمت برای تایید غیرفعال شدن حساب کاربری باید رمز ورود را وارد کنید.
در نهایت بر روی دکمه Temporarily Disable Account کلیک کنید تا اکانت اینستاگرام به طور موقت حذف شود.


3 . سپس یک پنجره پاپ آپ نمایش داده می شود که در این مرحله باید بر روی دکمه Yes کلیک کنید تا مراحل غیرفعال شدن اکانت اینستاگرام خود تایید شود تا بلافاصله یا چند ساعت بعد فرآیند حذف اکانت موقت اینستاگرام انجام شود.
با توجه به اینکه برای غیرفعال کردن موقت اینستاگرام، باید وارد حساب کاربری خود شوید. اگر نام کاربری یا رمز عبور خود را به خاطر نمی آورید، مقاله فراموشی رمز اینستاگرام خود را بخوانید.

 

پاسخ به مهمترین سوالات شما در مورد حذف اکانت اینستاگرام

برای حذف اکانت اینستاگرام چه اطلاعاتی لازم است؟
برای حذف اکانت تلگرام خود باید نام کاربری و رمز عبور خود را به خاطر بسپارید تا بتوانید مراحل حذف اکانت اینستا را دنبال کنید.
آیا امکان بازیابی اکانت حذف شده اینستاگرام وجود دارد؟
بستگی به این دارد که آیا شما مراحل حذف موقت اکانت اینستاگرام را طی کرده اید یا اینکه اکانت اینستاگرام برای همیشه حذف شده است. در صورت حذف دائمی اکانت اینستاگرام، بازیابی آن تنها تا زمانی که اینستاگرام در پایان مراحل حذف اعلام کرده است، امکان پذیر است و پس از این تاریخ، امکان بازگردانی اکانت وجود ندارد.
آیا پس از حذف اکانت اینستاگرام، پیام های ارسال شده توسط مخاطبین مستقیم نیز حذف می شوند؟
خیر فقط نام شما اینستاگرامر می شود.
اگر رمز عبور و آدرس ایمیل خود را فراموش کردید، چگونه می توانید اکانت اینستاگرام خود را حذف کنید؟
برای بازیابی رمز عبور خود به آدرس ایمیل یا شماره تماس خود نیاز دارید. اگر آدرس ایمیل خود را فراموش کرده اید یا به آن دسترسی ندارید، می توانید از طریق قسمت ویرایش پروفایل به حساب کاربری خود دسترسی پیدا کرده و آدرس ایمیل خود را تغییر دهید یا شماره موبایل خود را تنظیم کنید.
تفاوت بین غیرفعال کردن و حذف اکانت اینستاگرام چیست؟
اگر اینستاگرام را غیرفعال کنید، می توانید هر زمان که بخواهید دوباره به برنامه ملحق شوید و با وارد کردن اطلاعات ورود، حساب کاربری خود را بازیابی کنید. اما در صورت حذف دائمی اکانت اینستاگرام دیگر امکان بازگردانی اکانت شما وجود ندارد.
آیا می توان اکانت اینستاگرام را از طریق خود برنامه اینستاگرام حذف کرد؟
خیر برای حذف اکانت اینستاگرام باید از طریق مرورگر سیستم دسکتاپ یا موبایل خود مراجعه کنید و امکان حذف اکانت از طریق خود برنامه وجود ندارد.
چرا پس از انجام مراحل حذف اکانت اینستاگرام هنوز اطلاعات اکانت وجود دارد؟
حذف اکانت اینستاگرام ممکن است بلافاصله پس از حذف یا چند ساعت بعد اتفاق بیفتد. همچنین، گاهی اوقات ممکن است مجبور شوید چند روز صبر کنید تا کش اینستاگرام پاک شود تا اطلاعات شما به طور کامل پاک شود.
چه مدت می توانید حساب اینستاگرام خود را به طور موقت غیرفعال کنید؟
هیچ محدودیت زمانی برای حذف موقت اکانت اینستاگرام وجود ندارد. اما باید توجه داشته باشید که در حال حاضر فقط یک بار در هفته می توانید اکانت خود را غیرفعال کنید.

حذف اکانت اینستاگرام یکی از اصلی ترین ترفندهایی است که این برنامه در اختیار کاربران قرار می دهد. زیرا به شما این امکان را می دهد که با استفاده از روش حذف اکانت اینستاگرام به طور موقت اکانت خود را حذف کرده و هر زمان که خواستید آن را بازیابی کنید یا از روش حذف اکانت اینستاگرام برای خداحافظی دائمی با این شبکه اجتماعی و در نهایت حذف دائمی اکانت اینستاگرام خود استفاده کنید. تنها نکته ای که باید در مورد حذف اکانت اینستاگرام خود در نظر داشته باشید این است که اگر برای حذف دائم اکانت اینستاگرام خود به سایت اینستاگرام مراجعه کنید، نمی توانید اکانت و تمامی اطلاعات اکانت خود را بازیابی کنید، اینستاگرام حذف می شود. آیا تا به حال اکانت Insta خود را به طور موقت یا دائم حذف کرده اید؟ شما می توانید تجربه خود را در زمینه حذف دائمی اکانت اینستاگرام یا غیرفعال کردن اینستاگرام از طریق قسمت نظرات همین مقاله به اشتراک بگذارید.

بیشتر بدانید: آموزش دیلیت و حذف اکانت واتساپ

بیشتر بدانید: آموزش دیلیت و حذف اکانت روبیکا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *