اپلیکیشن ها ( آموزش و ترفند )

دیلیت اکانت و حذف حساب روبیکا به صورت دائمی

روبیکا یک اپلیکیشن همه کاره است که دسته بندی های مختلفی از خدمات را به کاربران خود ارائه می دهد. به جرات می توان گفت با نصب برنامه روبیکا به برنامه های زیادی نیاز نخواهید داشت. اما به دلایلی ممکن است بخواهید این برنامه را حذف کرده و اکانت روبیکا خود را حذف کنید.
در این مطلب به شما همراهان همیشگی سایت نحوه حذف اکانت روبیکا را آموزش می دهیم. با ما همراه باشید.

حذف اکانت روبیکا

اگر قصد دارید اکانت روبیکا خود را حذف کنید، باید توجه داشته باشید که این امکان به طور مستقیم در روبیکا وجود ندارد. این بدان معناست که شما نمی توانید اکانت خود را مستقیماً در روبیکا حذف کنید. با این حال، روشی برای حذف دائمی حساب در روبیکا وجود دارد.

نحوه حذف اکانت در روبیکا

راه دیگری برای حذف اکانت روبیکا وجود ندارد.

مرحله اول: وارد اپلیکیشن روبیکا شوید و به بخش تنظیمات بروید.
مرحله دوم: سپس در قسمت تنظیمات بر روی گزینه privacy and security کلیک کنید.
مرحله 3: صفحه را به پایین اسکرول کنید و اگر مدتی است که آنجا نبوده اید در قسمت delete my account گزینه را وارد کنید.
مرحله آخر: حالا در قسمت تخریب خودکار اکانت گزینه 3 ماه را انتخاب کنید. بنابراین اگر برنامه روبیکا را حذف کنید و به مدت 3 ماه لاگین نکنید، اکانت شما به صورت خودکار حذف می شود.

نحوه خروج از حساب روبیکا

ممکن است بخواهید برای مدتی از حساب روبیکا خود خارج شوید. برای این کار کافیست مراحل ذکر شده را دنبال کنید.

مرحله 1: وارد برنامه روبیکا شده و به قسمت تنظیمات بروید.

مرحله دوم: روی نماد سه نقطه در سمت چپ صفحه موبایل خود کلیک کنید.

مرحله سوم: حالا بر روی گزینه exit و سپس بر روی گزینه yes کلیک کنید.

نحوه حذف برنامه روبیکا

حذف روبیکا بسیار ساده است. کافی است به تنظیمات تلفن همراه خود بروید و اپلیکیشن روبیکا را در قسمت مدیریت اپلیکیشن پیدا کنید. سپس بر روی برنامه کلیک کرده و گزینه Uninstall را انتخاب کنید تا Rubica از تلفن همراه شما حذف شود.
در ادامه می توانید آموزش تصویری حذف روبیک را مشاهده کنید. با این حال، به خاطر داشته باشید که این مراحل ممکن است در تلفن های همراه مختلف کمی متفاوت باشد.
مرحله اول: در لیست گوشی های خود، نماد تنظیمات را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید.
مرحله دوم: حالا گزینه برنامه ها یا اپلیکیشن ها را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید.
مرحله سوم: روی گزینه Manage Apps کلیک کنید.
مرحله چهارم: در لیست برنامه های نصب شده روی گوشی خود، برنامه روبیکا را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید.
مرحله پنجم: در صفحه باز شده گزینه Uninstall را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید. سپس بر روی گزینه تایید، Yes یا OK کلیک کنید تا فرآیند حذف روبیکا تکمیل شود.

شما به راحتی می توانید با این روش روبیکا و هر برنامه دیگری را از تلفن همراه خود حذف کنید.

اپلیکیشن روبیکا با ارائه خدمات متنوع توانست وارد برنامه های پرطرفدار ایرانی شود. می توانید از روبیکا به عنوان پیام رسان استفاده کنید و همچنین فایل های تصویری و ویدئویی خود را در قسمت روبینو مانند اینستاگرام با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
همچنین روبیکا را می توان به عنوان رسانه جیبی ارائه کرد. با نصب اپلیکیشن روبیکا به دنیایی از فیلم ها و سریال های پرطرفدار ایرانی و خارجی دسترسی خواهید داشت و می توانید به راحتی در هر مکانی به تفریح ​​بپردازید.

یکی دیگر از خدمات روبیکا کیف پول آنلاین آن است که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی بلیط بخرید، سیم کارت خود را شارژ کنید و قبوض خود را پرداخت کنید. با این حال، می توانید حساب روبیکا خود را حذف کنید.

دلایل حذف اکانت روبیکا

اگرچه هر فردی به دلیل خاصی روبیکا را حذف می کند، اما اکثر افراد به دلایل زیر اکانت روبیکا خود را حذف می کنند.

پیام عضویت روبیکا به دوستانتان: برای استفاده از روبیکا ابتدا باید با شماره همراه خود به آن بپیوندید. با عضویت در روبیکا پیام عضویت شما برای افرادی که شماره موبایل شما را دارند و عضو روبیکا هستند ارسال می شود. به همین دلیل افرادی که نمی خواهند کسی بداند که عضو این برنامه هستند سعی در حذف روبیک دارند.

مصرف اینترنت روبیکا: مصرف اینترنت در روبیکا برای اپراتورهای ایرانسل و همراه اول به صورت رایگان محاسبه می شود. اما اگر از اپراتورهای دیگر یا از طریق اینترنت در خانه به روبیکا متصل شوید، دیگر حجم استفاده شما رایگان نیست. بنابراین، افرادی که از حامل های دیگر استفاده می کنند ممکن است بخواهند روبیک خود را حذف کنند.

وقت گیر بودن روبیکا: بخش فیلم و سریال روبیکا برای عاشقان فیلم و سریال اعتیاد آور است و زمان زیادی را در طول دوره برای این افراد تلف می کند. به همین دلیل ممکن است برخی به فکر پاک کردن روبیک باشند.

نتیجه

همانطور که مشاهده کردید، روبیکا به کاربران خود اجازه حذف مستقیم اکانت مانند حذف اکانت اینستاگرام را نمی دهد. به همین دلیل تنها راه حذف اکانت کاربری فعال کردن قسمت حذف خودکار اکانت است که به تفصیل توضیح داده شده است.

چگونه حساب روبیکا خود را به طور کامل حذف کنیم؟

برای حذف اکانت روبیکا کافیست وارد این راهنما شوید و مراحل ذکر شده در این آموزش را دنبال کنید تا در اسرع وقت اکانت روبیکا شما برای همیشه حذف شود.

اکانت روبیکا در کدام دستگاه ها قابل حذف است؟

حذف اکانت روبیکا فقط از طریق اپلیکیشن روبیکا امکان پذیر است.

اپلیکیشن روبیکا با شعار توسعه کسب و کار هوشمند یکی از معروف ترین برنامه های ایرانی است که با توجه به اینکه اعلان ها و سایر فعالیت های تلویزیونی در این اپلیکیشن قابل نمایش است، در مدت زمان کوتاهی مورد استفاده کاربران قرار گرفته است. از زمان زیاد جذب کند در روبیکا به منظور جذب و حمایت از کاربران، علاوه بر ارائه اینترنت رایگان به اپراتورهای همراه اول و ایرانسل، محتوا و خدمات مختلفی از جمله خرید بلیط هواپیما، خدمات بیمه و … در اختیار شما قرار می گیرد.
به طور کلی می توان گفت که روبیکا یک برنامه بسیار کامل و جامع است.

بیشتر بدانید: آموزش حذف اکانت واتساپ

بیشتر بدانید: آموزش حذف اکانت اینستاگرام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *