اپلیکیشن ها ( آموزش و ترفند )

ترفندهای ارسال ویدئو با حجم بالا در whats app (واتساپ)

ترفندهای ارسال ویدئو با حجم بالا در whats app (واتس اپ)

دیدید بعضی وقتا توی whats app (واتساپ) میخوایم برای کسی یه فایل یا ویدئو بفرستیم ولی چون حجمش بالاست ارسال نمیشه یا مثلا ویدئو پنج دقیقه هست ولی فقط یک دقیقه از اون ارسال میشه؟!!
برای ارسال ویدئو حجم بالا در واتساپ سه روش وجود داره:

روش اول

به این صورته که تو فضای چت فایل ویدئو که حجم بالایی داره رو انتخاب کنید و بعد تو همون فضا با استفاده از گزینه ی cut )برش(ویدئو رو به عنوان مثال یک دقیقه یک دقیقه جدا کنید. بعد از ارسال هر بخش، با انتخاب مجدد فایل و cut )برش( اون، بخش بعدی رو برای مخاطبتون میفرستید.

روش دوم

راه بعدی اینه که شما از طریق ( document ) مدرک ویدئو رو ارسال کنید. برای استفاده از این روش باید ابتدا ویدئو رو توی بخش document ثبت کنید و از اونجا ویدئو رو ارسال کنید. این عمل به این خاطر میتونه به شما کمک کنه که حجم ( document ) مدرک و ( file )پوشه توی برنامه واتس اپ بالاتره و از این طریق میتونید راحت تر فایلتون رو ارسال کنید.

روش سوم

یه روش فشرده سازی دیگه اینه که شما میتونید برنامه فشرده سازی ویدئو رو دانلود کنید و توی اون برنامه ویدئو موردنظرتون رو فشرده کنید و حجمش روی اون حجمی که واتساپ هست قرار بدید و برای مخاطبتون بفرستید. به همین راحتی ویدئوتون با همون حجمی که میخواید برای مخاطبتون ارسال میشه

 

برای خواندن مقاله دیلیت و حذف اکانت واتساپ به صورت دائم اینجا کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *