معرفی و مقایسه برند ها

مقایسه اپل و سامسونگ

در این مقاله به مقایسه اپل و سامسونگ خواهیم پرداخت برای رسیدن به نتیجه در ادامه با ما همراه باشید.

امروز میخوام با من همراه بشید تا با هم به این سوال پاسخ بدیم که:

چه مدل گوشی انتخاب کنم بهتره؟
سامسونگ یا آیفون؟
کدوم یکی به صرفه تره و بهتر میتونه کار من رو راه بندازه؟

اول از نظر قیمت و تنوع خدمتتون بگم که مدل سامسونگ قیمت ها و مدل های متنوعی داره، گستره ی متنوع سری های A,M,Z و… که این میتونه به شما حق انتخاب بیشتری رو بده. این درحالیه که گوشی آیفون سالانه فقط یه مدل گوشی رو به بازار وارد میکنه و به جای تنوع تمرکزش رو روی کیفیت کار گذاشته.
ولی اگر بخوایم از نظر امنیت این دو مدل رو با هم مقایسه کنیم باید بگم که امنیت، ویژگی خاص گوشی های آیفون محسوب میشه به نحوی که برنامه های موجود در app store اپل کاملا ایمن و safe هستن، این درحالیه که اپ های موجود در store سامسونگ علی رغم مزیت تنوع این احتمال هم در موردشون وجود داره که کاملا مخرب و غیرایمن باشن.
از لحاظ سخت افزاری، گوشی های سامسونگ دارای تنوع بالایی هستند و از لحاظ نرم افزاری هم امکانات زیادی رو از نظر تم ها، صفحه نمایش، برنامه ها و… در اختیار مخاطب قرار میده و همین موضوع، قابلیت شخصی سازی زیادی رو به شما میده.
درنهایت میتونیم بگیم که، شرکت سامسونگ سعی داره مدل های کاربردی تر و قابل استفاده تری رو برای عموم مردم به بازار عرضه کنه ولی اپل سعی کرده به جای مزیت تنوع و دسترسی سخت افزاری و نرم افزاری، امنیت و کیفیت ساخت رو به خریداران کالاش هدیه بده

 

برای دیدن مقالات بیشتر وارد صفحه اصلی سایت با آدرس


www.parsghaem.ir شوید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *