معرفی و مقایسه گوشی های موبایل

قیمت و مشخصات کامل Samsung Galaxy S25 Ultra

Samsung Galaxy S25 Ultra: تاریخ عرضه، قیمت، مشخصات و اخبار! امروز قصد داریم یک گوشی هوشمند جدید از برند سامسونگ را به اشتراک بگذاریم که نام آن “Samsung Galaxy S25 Ultra” است. کسانی که در زندگی از تلفن همراه استفاده کرده اند، باید بدانند که سامسونگ محبوب ترین و ارزشمندترین شرکت تلفن همراه در جهان است. و همچنین بدانید که سامسونگ یک شرکت الکترونیکی چندملیتی کره جنوبی است که در سال 1938 تاسیس شد.
شرکت سامسونگ هر ساله بسیاری از گوشی های موبایل پرچمدار طبقه متوسط ​​و گوشی های ارزان قیمت را ارائه می دهد. بنابراین، مشتریان منتظر گوشی هوشمند جدید برند سامسونگ هستند. به همین دلیل، ما در مورد یک تلفن هوشمند جدید از برند سامسونگ صحبت می کنیم که “Samsung Galaxy S25 Ultra” نام دارد.
در زیر، ما قصد داریم قیمت، مشخصات و تاریخ عرضه گوشی هوشمند آینده سامسونگ گلکسی اس 25 اولترا را به اشتراک بگذاریم. ما سعی می کنیم تاریخ عرضه Samsung Galaxy S25 Ultra، مشخصات کامل و قیمت را به صورت سریال شرح دهیم. پس با ما همراه باشید و به خواندن این مطالب ادامه دهید.

 

تاریخ عرضه گلکسی اس 25 اولترا سامسونگ

پس از اطلاع از اخبار ویروسی یک گوشی هوشمند پرچمدار سامسونگ، همه کسانی که موبایل سامسونگ را دوست دارند، به دنبال تاریخ دقیق عرضه Samsung Galaxy S25 Ultra هستند. اما با عرض پوزش به اطلاع شما می رسانیم که تاریخ عرضه رسمی برای این گوشی هوشمند در دسترس نیست. تاریخ مورد انتظار عرضه سامسونگ گلکسی اس 25 اولترا 30 دسامبر 2022 است.

 

مشخصات Samsung Galaxy S25 Ultra

اول، ما در مورد نمایش صحبت می کنیم. گوشی هوشمند آینده سامسونگ گلکسی اس 25 اولترا دارای صفحه نمایش لمسی 7.0 اینچی Super AMOLED است که توسط Corning Gorilla Glass محافظت می شود. خبر خوب برای دوستداران موبایل سامسونگ گلکسی اس 25 اولترا این است که این موبایل از وضوح صفحه نمایش 1440 در 3200 پیکسل استفاده می کند. در قسمت نمایش هم این موبایل از «همیشه در نمایش» استفاده کرده که برای یک کاربر فعال بسیار کاربردی است.

 

پس از توضیح مختصر نمایشگر، اکنون بخش بسیار مهم دیگری از این گوشی خاص را که نام آن “دوربین” است را به اشتراک می گذاریم. در بخش دوربین، سامسونگ یک لنز چهارگانه اصلی 200 مگاپیکسلی + لنز فوق عریض 24 مگاپیکسلی + سنسور عریض 16 مگاپیکسلی + سنسور عمق 5 مگاپیکسلی را به عنوان دوربین پشتی اضافه کرده است. برای سلفی، دوربین 64 مگاپیکسلی دارد. ویژگی های معمول دوربین مانند Zeiss Optics، فلاش LED، پانوراما و HDR اضافه شده است. اکنون می توانید به راحتی با استفاده از دوربین های جلویی عکس یا سلفی انتخاب کنید.

 

باتری بخش بسیار مهمی از یک گوشی هوشمند خوب است. بنابراین، سامسونگ گلکسی اس 25 اولترا از باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری 7300 میلی آمپر ساعتی برای خدمات طولانی مدت خود استفاده کرده است. پس از یک بار شارژ، حداقل تا 40 ساعت نیازی به شارژ ندارید. “شارژ سریع باتری” یک ویژگی خاص رایج برای یک دستگاه پرچمدار است. بنابراین، این گوشی دارای ویژگی های شارژ سریع باتری 65 واتی بود.

 

امروزه وقتی مشتری می خواهد گوشی هوشمند جدیدی بخرد، به سرعت ظرفیت حافظه گوشی را بررسی می کند. حافظه به معنای RAM، ROM، حافظه داخلی و کارت micro SD اضافی است. گوشی آینده سامسونگ گلکسی اس 25 اولترا با 12/16 گیگابایت رم و دو نسخه 256 گیگابایتی و 512 گیگابایتی ROM عرضه می شود. مشتریان می توانند به راحتی حافظه داخلی را با استفاده از کارت micro SD تا 1 ترابایت افزایش دهند.

 

در قسمت سیستم عامل، این فبلت اندروید 12 را اضافه کرده است که به صورت خودکار به اندروید 13 ارتقا می یابد. پلتفرم قدرتمند Qualcomm Snapdragon 898 Plus 5G Mobile Platform این فبلت را بسیار سریع کرده است. این گوشی هوشمند سامسونگ از GSM/CDMA/HSPA/EVDO/LTE/5G به عنوان فناوری شبکه استفاده می کرد.

 

سنسور بخش مهمی از یک گوشی هوشمند خوب است. بنابراین، موبایل بعدی سامسونگ از جدیدترین فناوری سنسورها استفاده کرده و نام‌های آن‌ها اثر انگشت (زیر صفحه، اولتراسونیک)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، مجاورت، قطب‌نما و فشارسنج است.

 

قیمت Samsung Galaxy S25 Ultra:

قیمت رسمی GSMArena برای این گوشی هوشمند آینده در دسترس نیست. در این پاراگراف، قیمت سامسونگ گلکسی اس 25 اولترا در ایالات متحده آمریکا، هند، پاکستان، مکزیک، نیجریه، روسیه و اروپا را مشاهده خواهید کرد. قیمت Samsung Galaxy S25 Ultra از 1399 دلار آمریکا شروع می شود ~ 109000 روپیه هندی 1950 SGD (دلار سنگاپور) ~ 6135 MYR (رینگیت مالزی) ~ 93500 روبل (روبل روسیه) ~ 508000 (NGN) نایرا نیجریه ~ 1330 یورو

مقدمه:

Samsung Galaxy S25 Ultra یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین محصولات شرکت Samsung است که در سری تلفن های هوشمند Galaxy S خود عرضه کرده است. این دستگاه با مشخصاتی خیره کننده، تکنولوژی های مدرن و طراحی جذاب، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. در این مقاله، به بررسی مشخصات s25 , برخی از ویژگی های این گوشی هوشمند خواهیم پرداخت.

 

طراحی:

Samsung Galaxy S25 Ultra با طراحی متفاوت و جذاب خود، نگاه اولیه کاربران را به خود جلب می کند. بدنه این گوشی از جنس آلومینیوم و شیشه ساخته شده است و با رنگ های متنوعی مانند خاکستری، نقره ای، طلایی و سیاه عرضه شده است.

 

صفحه نمایش:

Samsung Galaxy S25 Ultra دارای صفحه نمایشی 6.9 اینچی با رزولوشن 3200 * 1440 پیکسلی است. این صفحه نمایش از نوع Dynamic AMOLED 2X است و 16 میلیون رنگ را نمایش می دهد. همچنین از فناوری HDR10+ پشتیبانی می کند و روشنایی بالایی دارد که می تواند تا 1500 نیت برسد.

 

دوربین:

یکی از قابلیت های برجسته Samsung Galaxy S25 Ultra، دوربین پیشرفته آن است. این گوشی دارای یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق العاده واید 48 مگاپیکسلی، یک دوربین 12 مگاپیکسلی و یک دوربین ToF 3D است. این دوربین ها قابلیت ضبط ویدیو 8K را دارند و دارای قابلیت هایی مانند فوکوس خودکار، فلش LED، HDR و پانوراما هستند.

 

سخت افزار:

Samsung Galaxy S25 Ultra توسط پردازنده Exynos 2100 ساخته شده است و دارای 12 گیگابایت RAM و 128/256/512 گیگابایت حافظه داخلی است که قابل ارتقا تا 1 ترابایت با استفاده از کارت حافظه microSD است.

 

نتیجه گیری:

Samsung Galaxy S25 Ultra یکی از قوی ترین و پیشرفته ترین گوشی های هوشمند بازار است. این گوشی با دوربین پیشرفته، صفحه نمایش برجسته و سخت افزار قوی خود، توانسته است به یکی از محبوب ترین گوشی های سال تبدیل شود. به همین دلیل، اگر به دنبال یک گوشی هوشمند با کیفیت و پیشرفته هستید، Samsung Galaxy S25 Ultra می تواند گزینه ای عالی باشد.

 

برای خواندن مقاله قیمت، مشخصات و تاریخ عرضه سامسونگ s26ultra روی تصویر کلیک کنید

 

 

قیمت مشخصات و تاریخ عرضه آیفون 16

برای خواندن مقاله قیمت، مشخصات و تاریخ عرضه iphone 16 روی تصویر کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *